Aktualizacje seriali
 



Ogłoszenia
UFS - dotacje
Dotacje SMS
Jak korzystać z forumowej szukajki



Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Brothers in Arms: Hell's Highway [2008][PC][PL]

  1. #1
    VIP Awatar Yuki
     Info : 
    Dołączył
    Nov 2007
    Skąd
    K.W
    Posty
    386
     Podziękowania : 
    Podziękował: 32
    Doceniono: 231 razy w 89 postach
     UFS Stats Uploady : 
    Filmy: 91
    Gry: 66
    TV's: 3
    Muzyka: 30
    Porno: 1
     UFS Stats Konta : 
    Inne: 10
     Total Upload : 
    P2M UP: 1082.9 GB
     Total CA : 
    Total CA: 137 AC
    Yuki jest nieaktywny

    mh Brothers in Arms: Hell's Highway [2008][PC][PL]

    Brothers in Arms: Hell's Highway



    Producent: Gearbox Software
    Wydawca: Ubisoft
    Dystrybutor PL: Cenega Poland
    Kategoria: gry akcji ( FPS )
    Tryb gry: single / multiplayer
    Wymagania wiekowe: 18+ *
    Światowa data premiery: 07 października 2008
    Polska data premiery: 07 listopada 2008
    Wersja językowa: pełna polska wersja
    Ocena: 8.2



    Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highway cofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II Wojny Światowej.Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highway cofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią.
    Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.
    Nasi bohaterowie zostali przydzieleni do jednostki rozpoznawczej i wysłani wprost na front. Dowodzimy maksymalnie trzema drużynami piechoty, a w zależności od przydzielonego nam zadania otrzymujemy wsparcie wyspecjalizowanych grup uderzeniowych, wyposażonych np. w karabiny maszynowe czy wyrzutnie niekierowanych rakiet przeciwpancernych (popularne M9 Bazooka). Oczywiście, tak rozszerzony wachlarz opcji taktycznych fundamentalnie zmienia sposób prowadzenia walki. Możemy na przykład nakazać grupie „moździerzowców” zasypanie nazistów pociskami odłamkowymi, albo wykorzystać sekcję karabinów maszynowych do prowadzenia ciągłego ostrzału pozycji adwersarza, znacząco ograniczając pole manewru wrogiej piechocie. Tak potężna broń posiada wielkie możliwości modyfikowania i zubażania elementów okolicznego krajobrazu – wszelkie żywopłoty, murki i palisady mogą zostać odstrzelone, rozerwane i unicestwione kilkoma celnymi strzałami z ww. uzbrojenia.
    Naturalną konsekwencją zwiększenia liczby naszych podkomendnych było znaczące rozszerzenie obszarów, na których przychodzi nam ścierać się z nazistowską opozycją. Programiści mieli ułatwione zadanie, gdyż tereny operacji Market Garden były w 1944 roku intensywnie obserwowane i fotografowane przez lotnictwo zwiadowcze i szpiegowskie, wiele z tych materiałów zachowało się do dzisiaj. Na podstawie tychże fotografii z niemal stuprocentową dokładnością udało się odwzorować teren walk oraz przygotować zwiększone pola bitew aniżeli miało to miejsce w obu poprzednich częściach Brothers in Arms. Kardynalnie potęguje to swobodę działania, zarówno na szczeblu operacyjnym, jak i taktycznym. Dżentelmeni z Gearbox popracowali również nad optymalizacją kodu, skracając długość wczytywania się kolejnych mapek.
    Kolejnym podrasowanym elementem najnowszej odsłony Brothers in Arms jest sztuczna inteligencja żołnierzy, tak sojuszników, jak i przeciwników. Wprowadzono kompletnie nowy, czterostopniowy system czujności żołdaków, aktywnie zmieniający się w zależności od nadanych rozkazów oraz aktualnej sytuacji na polu bitwy. Na najniższym stopniu czuwania ('relaxed state') podkomendni Bakera są raczej spokojni, trzymają broń na ramieniu i umilają sobie czas na konwersacjach, także z głównym bohaterem. Dla kontrastu, będący w podobnym stanie żołnierze niemieccy skupiają się raczej na czyszczeniu broni, doglądaniu ekwipunku czy jedzeniu. Następny poziom czujności (patrolowy) utrzymuje dzielnych wojaków w zadowalającej gotowości bojowej – żołnierze aktywnie lustrują otoczenie w poszukiwaniu wrogów, gotowi sprawnie otworzyć ogień w razie jakiegokolwiek zagrożenia. Kolejny stopień AI to 'ukrywanie się' (stealth) – pozostawieni w takim stanie piechociarze starają się pozostać zakamuflowani i zminimalizować ryzyko bycia wykrytym przez wroga. Ukrywający się sprzymierzeńcy zaczną strzelać tylko w trzech przypadkach: gdy zostaną ostrzelani, gdy dostaną rozkaz do ataku lub gdy sam gracz otworzy ogień. Ostatni, czwarty poziom czujności ('combat state') utrzymuje żołnierza w pełnej koncentracji i gotowości bojowej. Całość daje nam znacznie większą kontrolę nad podwładnymi, czyniąc całość znacznie bardziej intuicyjną.
    Dużo czasu i energii poświęcono również przygotowaniom przerywników fabularnych. Tutaj także witamy nowy system, nazwany przez twórców Brotherhood Moments, w skrócie Bromos. Ma on za zadanie wyeksponować najciekawsze lub kluczowe dla fabuły momenty gry (przeżycia bohaterów, sposób na wyjście z dramatycznej sytuacji czy elementy humorystyczne), korzystając z różnego rodzaju technik (np. spowolnienia, zbliżenia itp.), które śmiało można nazwać “filmowymi”. Wszystko to ma na celu jeszcze lepsze i bardziej realistyczne ukazanie wojny, dobitne oddanie najsilniejszych przeżyć, jakie towarzyszą żołnierzom na polu bitwy, kiedy to niemal bez przerwy oscylują na cienkiej linii życia i śmierci.


    Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1










    Nazwa pliku: Brothers.In.Arms.Hells.Highway.POLiSH.O22y_Yuki_fo r_UFS_pl.rar's
    Ilość plików na koncie: Part 1-8: 100, Part 9: 88
    Rozmiar segmentu: 7 mb
    Wielkość uploadu: 6,06 GB
    Ilość mirrorów: 9

    Masz problem z programem MoorHunt? Zajrzyj do działu Poradniki & FAQ tego programu.
    Zalecamy pobieranie za pomocą MailShare







    Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć tego tematu. Musisz sie Zarejestrować
    albo Zalogować

    Upload zawiera 10% danych naprawczych!
    Jak korzystać z danych naprawczych? Tutaj znajdziesz poradnik!
    Upload wykonany w MH 0.6.7.2

  2. Liczba osób które doceniły autora: 4


  3.    Sponsored Links




  4. #2
    Impeccable Awatar Kingpin
     Info : 
    Dołączył
    May 2008
    Skąd
    Paris XVII arr
    Posty
    5,326
     Podziękowania : 
    Podziękował: 1,489
    Doceniono: 60,438 razy w 526 postach
     UFS Stats Uploady : 
    Filmy: 607
    Gry: 211
    Programy: 19
    TV's: 22
    Muzyka: 2
    Porno: 12
    Inne: 2
     UFS Stats Konta : 
    Gmail: 20
    Inne: 75
     Total Upload : 
    P2M UP: 3523.05 GB
     Total CA : 
    Total CA: 2080 AC
    Kingpin jest nieaktywny

    Domyślnie

    niezatwierdzone
    Ostatnio edytowane przez Kingpin ; 24-01-2011 o 14:41


    מֶלֶך


  5. #3
    Full Member
     Info : 
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    65
     Podziękowania : 
    Podziękował: 60
    Doceniono: 0 razy w 0 postach
    bartezz21 jest nieaktywny

    Domyślnie

    Lol takie wymagania a grafika jak z 98 roku ale dzięki a upka :)

  6. #4
    Full Member Awatar VieViuR
     Info : 
    Dołączył
    Sep 2008
    Skąd
    Bydgoszcz
    Posty
    162
     Podziękowania : 
    Podziękował: 146
    Thanked 1 Time in 1 Post
    VieViuR jest nieaktywny

    Domyślnie

    grafika jest na przyzwoitym poziomie :-)

  7. #5
    Full Member Awatar BIaŁy
     Info : 
    Dołączył
    Jan 2008
    Skąd
    Czę100Chowa
    Posty
    169
     Podziękowania : 
    Podziękował: 141
    Doceniono: 0 razy w 0 postach
     UFS Stats Konta : 
    Inne: 40
     Total CA : 
    Total CA: 750 AC
    BIaŁy jest nieaktywny

    Domyślnie

    Yuki dziękuje uprzejmie za całą serie ;)
    Pozdrawiam Serdecznie ^.^

  8. #6
    Retired Awatar RAZOM
     Info : 
    Dołączył
    Apr 2014
    Skąd
    Internet
    Posty
    6,439
     Podziękowania : 
    Podziękował: 1,162
    Doceniono: 187,685 razy w 1,931 postach
     UFS Stats Uploady : 
    Filmy: 1175
    Gry: 268
    TV's: 270
    Muzyka: 51
    Porno: 1
    Inne: 6
     UFS Stats Konta : 
    Gmail: 24
    Inne: 296
     Total Upload : 
    P2M UP: 12642.4 GB
     Total CA : 
    Total CA: 6285 AC
    RAZOM jest nieaktywny

    Domyślnie

    Wstawka działa, pobrane poprzez mailshare.
    Jeśli coś nie działa, czegoś potrzebujesz pisz na PW, nie mam czasu żeby sprawdzać wszystkich komentarzy.
    Pakuje uploady WinRar'em 5.1+, używaj do wypakowania takiego lub nowszego.

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •